
V-am promis că voi continua această serie de articole, numai că mai amân puţin articolul cu recomandările criticilor, şi voi continua cu topul celor mai promovate seriale.
Deşi la prima vedere nu pare, acest top este destul de relevant, pentru că dacă o televiziune promovează mai mult un anumit serial înseamnă că ei cred că acel serial este unul bun, care va prinde foarte bine la public. Anul trecut dacă îmi aduc bine aminte Revenge şi Once Upon a Time au fost printre cele mai promovate seriale, iar audienţele nu au dezminţit strategia celor de la ABC.
Partea proastă este că datele au fost ultima dată actualizate pe data de 26 iunie, ceea ce înseamnă că serialele de la NBC ar trebui să fie situate mai sus în clasament după difuzarea Olimpiadei.
# | Televiziune | Serial | Promo Time (secunde pe oră) | Promo Impact |
1 | ABC | 666 Park Avenue | 6.8 | 44.3 |
2 | ABC | Nashville | 5.7 | 35.9 |
3 | Fox | Mob Doctor | 17.3 | 31.3 |
4 | NBC | Revolution | 17.1 | 27.0 |
NBC | New Normal | 15.0 | 27.0 | |
6 | CBS | Elementary | 22.1 | 24.6 |
7 | CBS | Vegas | 17.9 | 20.7 |
8 | Fox | Ben and Kate | 10.4 | 18.6 |
9 | ABC | The Neighbors | 2.3 | 17.0 |
10 | Fox | Mindy Project | 8.8 | 16.1 |
11 | CBS | Made in Jersey | 10.5 | 12.1 |
12 | ABC | Last Resort | 3.4 | 11.8 |
13 | NBC | Go On | 7.5 | 7.8 |
14 | NBC | Animal Practice | 7.1 | 6.9 |
15 | NBC | Guys with Kids | 1.7 | 4.3 |
medie | 8.8 | 18.6 |
Note:
- 47.8 ore în primetime măsurate;
- 11.9 ore în primetime pentru fiecare televiziune în parte măsurate;
- datele: 18-25 iunie;
- Promo Impact se referă la timpul în care este difuzat promo-ul (durata), dar şi rating-ul (audienţa) programului în cadrul căruia a fost difuzat. Promo-uri lungi difuzate în cadrul programelor cu audienţă mare contează mult mai mult decât un promo difuzat în cadrul unui program cu audienţe mici.